به نام كسي كه مثل هيچ كس نيست


لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

 



نظرات شما عزیزان:

فرمهر
ساعت10:30---16 آذر 1394
دنیـــا منتــظـر لبــخــند شمــاس, پــس لــبخــند بــزنیــد ..http://megalink.ir/

عاشق خدا
ساعت19:21---27 ارديبهشت 1393
ممنون عالی بود

انتخاب آهنگتونم حرف نداره
پاسخ:ممنون از شما.


ʍǟɦֆǟ
ساعت21:17---5 اسفند 1392
خانوم وبلاگتون فوق العاده خوب و پرمحتواس.
با آرزوی یک دنیا سلامتی و موفقیت برای شما معلم عزیز!


مونس مبارکی
ساعت17:57---23 آبان 1392
سلام خانم

وبتون مطالب بسارجالبی داریه

با تشکر از زحمات شما
پاسخ:سلام عزیزم ممنونم از نظر لطفتون.


niyousha
ساعت17:27---2 شهريور 1392
مهدی جان!!!!

آلودگی دلهایمان از حد هشدارفرتررفته

نفسهایمان به شماره افتاده و سالهاست

زندگیمان تعطیل رسمی است!

هوای باریدن نداری یابن الزهرا؟؟؟

تعجیل در ظهور آخرین امید مظلومان عالم صلوات!

...................

سلام خانوم خلیلی حالتون خوبه؟

دلمون برای خودتون و کلاساتون تنگ شده!!!!!!
پاسخ: سلام خانومی جمله ات خیلی قشنگ بود دل به دل راه داره. منم همینطور


پردیس
ساعت21:18---11 تير 1392
دارم میرم از مدرسه...

هرکاری کردم خانم مزرعی نذاشت بمونم

دلم خیلی گرفته،دارم داغون میشم فکرشم نمیکردم اینجوری شه

فردا میرم مدرسه آخرین تلاشامو میکنم

نمیخوام از دستتون بدم

دعا کنید نظرشون عوض شه...


پاسخ:سلام دعا می کنم و دعا کن اونی اتفاق بیوفته که خیر و صلاح شما در اوست.گاهی برای ماندن باید رفت


zeinab
ساعت16:45---20 مهر 1391
وبتون عالیه!!!پاسخ:ممنونم.پاسخ به آدرس میلتون ارسال شد.

فائزه افضلیان
ساعت16:08---14 مهر 1391
سلام خانوم خلیلی

ممنون از اینکه در مورد عربی وبلاگی خوب و مفید درست کردید

مطالب وبلاگتون خیلی مفیده
پاسخ:سلام خانومی .خواهش می کنم انشاء الله براتون مفید باشه.


پردیس
ساعت14:34---26 مرداد 1391
اینجا آسمان ابریست ، آنجا را نمیدانم…
اینجا شده پائیز ، آنجا را نمیدانم…
اینجا فقط رنگ است ، آنجا را نمیدانم…
اینجا دلی تنگ است ، آنجا را نمیدانم.......


am1375
ساعت2:23---27 اسفند 1390
دوست عزیزم سلام
. : واقعاً حیف اگه این فرصت رو از دست بدید : .
گوشی mp3, xbox, ps3, lcd,psp,رایگان نمی خواین!!!
راستی سایتش امن است مورد تایید ایران هم هست
شرکت xpango یک واسط تبلیغاتیه که ما رو به عنوان ارجاع شونده به شرکت های بزرگ الکترونیکی معرفی می کنه و ما در ازای فعالیتی که برای این شرکت ها انجام می دیم به جای پول یک وسیله الکترونیکی مثل تلویزیون ، موبایل ، mp3 player ، لب تاب یا ... دریافت می کنیم. هر وسیله ای که ما به عنوان دریافتی از این شرکت انتخاب می کنیم یه ارزش خاصی در سایت داره. مثلاً lcd براویا سونی 32 اینچ 40 امتیاز داره ، PSP فقط 13 امتیاز ، گوشی HTC سنسیشن 40 امتیاز و ...

2طریقه کسب امتیاز وجود داره:1 در سایت هم به این شکله که برای اینکه حسابتون کاملا فعال بشه باید یکی از آفرهای سایت رو مثلاً یک بازی رو تا انتها انجام بدید. البته انجام بازی بین یک تا ۲ دلار خرج داره و در انتها با خرج کردن مثلا ۲۰ دلار و گرفتن ۱۳ امتیاز می تونین تبلت امازون کیندل فایر بگیرین که الان تو تهران حدود ۶۰۰ تومنه! 2شما پس از عضویت یک کد رو به عنوان کد عضویت از سایت دریافت می کنید که مثلا کد من 92615025 است و می تونین با این کد زیرمجموعه بگیرین و به ازای هر فردی که در سایت عضو میشه و در قسمت معرف کد شما رو وارد می کنه و حداقل یک آفر رو مثل شما تموم می کنه هم یک امتیاز کسب می کنید. طبیعتاً وقتی که مثلاً 100 امتیاز داشته باشید می تونین 2،3 وسیله که در مجموع ارزشش کمتر از 100 امتیاز هست رو دریافت کنید.
برای عضویت به لینک زیر بروید
http://www.xpango.com/?ref=92681400
راستی ادرس وب خودم
www.am1375.loxblog.com
دوست عزیزم این لینک عضویت و وب من و پیام را به دوستات نیز معرفی کن
با تشکر از شما
مدیر وب www.am1375.loxblog.com



اکبر جعفرزاده
ساعت19:57---21 بهمن 1390
سلام وبلاگ مفیدی داشتید.من از طریق ایمیل پسرت با وبلاگ شما اشنا شدم .

در ضمن با شما هم همکار هستم و در خدمتیم.سلام به اقا پسرت برسان
پاسخ:علیکم السلام. ممنون از حضورتون.


من!
ساعت16:46---14 دی 1390
خیلی دوست دارم یکی‌ از استادام رو در حال خنده تو خیابون ببینم، برم پیشش بگم


پاسخ:آرزو بر جوانان عیب نیست!


یه تیزگوش!!
ساعت17:53---1 آذر 1390
خااااااانوووووم اجاااااازه؟سایتتون خیلی خوفه حال کردمپاسخ:نوش جونت باشه ، هستشو نخوري خوب نيست.

ج
ساعت22:03---29 آبان 1390
با سلام هدفتان و نحوه خدمت شما به دانش پژوهان عالی است موفق باشید از سایت زیبایتان استفاده خواهم کرد

neshom
ساعت3:45---15 آبان 1390
Salam azizam khobi?

Webet kheyli ba hale va zibast

Omidvaram movafagh bashi

Rasti agar doost dashti ye sar ham be webe man bezan khoshhal misham

Va agar khasti linlet kooonam begoooo ta belinkamet

l3yel3ye



aliziraee
ساعت2:18---15 آبان 1390




سلام

در مسابقه ی وبلاگ نویسی لوکس بلاگ شرکت کنید

وسری هم به ما بزنید پشیمون نمی شید


Eli
ساعت23:09---26 مهر 1390
خیلی عالیه فقط کاش عربی سوم تجربی رو هم آموزش میدادید

زهرا
ساعت20:56---14 مهر 1390
قشنگ و پر محتوا و عربي را اموزش آسان مي دهد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مطالب درسی ، مطالب غیر درسی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 18 بهمن 1398برچسب:به نام ,كسي كه ,مثل, هيچ, كس, نيست,آموزش,آسان,عربی,راهنمایی,دبیرستان,تیزهوشان,فرزانگان,5,سمپاد,خلیلی, | 1:52 قبل از ظهر | نویسنده : خلیلی |

لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • آراد